Idą święta i czas pakować prezenty. Ale nie tylko dla rodziny i przyjaciół. W ten wyjątkowy czas często chcemy podziękować i docenić naszych najlepszych klientów i dla nich szykujemy drobne upominki. Jako prezenty dla klientów świetnie się sprawdzą i będą zawsze mile widziane słodycze, kalendarze ścienne lub książkowe, notesy, lub upominki powiązane ze świętami np.: bombki, świece. Musimy pamiętać, że nasze prezenty mają być wyrazem podziękowań i w żaden sposób swoim charakterem czy obfitością nie mogą postawić naszych klientów w niekomfortowej sytuacji.
Jak pakować prezenty dla klientów
Oprócz tego co jest w środku musimy odpowiednio taki prezent zapakować. Moim zdaniem powinniśmy się trzymać jednej prostej zasady: opakowanie musi być SKROMNE. Nie chcemy przecież wprawić obdarowanego w zakłopotanie. Bardzo dobrym pomysłem na zapakowanie prezentów są opakowania typu ECO. Często od naszych klientów dostajemy zapytania o pudełka właśnie w takim charakterze. Prezentują się one elegancko, skromnie i są bardzo trendy. W tej roli sprawdzą się doskonale wszystkie pudełka fasonowe. Radzimy użyć tektury szarej a nie białej. To właśnie ten kolor podkreśli Eco charakter opakowania a poza tym dużo mniej widać wszelkie zabrudzenia.
A co sądzicie o takim pudełku? To nasza propozycja na tanie, eleganckie opakowanie. Pudełko fasonowe wykonane z szarej tektury, z wyciętą choinką i podklejone zielonym kartonem.
Świetnie sprawdzą się również wszelkiego rodzaju torebki papierowe. Polecamy brązowe z delikatnym prążkiem. Są niedrogie i dostępne w przeróżnych rozmiarach, więc z łatwością dopasujemy je do naszego prezentu.
1 komentarz
Osobiście na święta zawsze wybieram ten sam, niezawodny prezent dla klienta. Są to słodycze reklamowe w bawełnianej torbie z logiem firmy. To pozwala połączyć przyjemne z pożytecznym. Klient czuje się doceniony i „dopieszczony”, o co nam szczególnie chodzi.