Opakowania kartonowe dla e-commerce

Oto kilka warunków, które muszą być spełnione:

1. Wytrzymałe!

To oczywiste. Każde opakowanie musi być wytrzymałe, aby odpowiednio zabezpieczyć towar. Ale w branży e–commerce wymagania są niestety wyższe. Dlaczego? Bardzo często transport odbywa się przy udziale firm kurierskich i my jako dostawca nie mamy do końca wpływu na cały proces. Nasze przesyłki mogą zostać potraktowane dość niedbale i nasze opakowania powinny być przygotowane na wiele: rzucanie, deptanie, zabrudzenie. Jak sobie z tym poradzić? Dobierając odpowiednią jakość tektury zawsze poinformuj dostawcę opakowań, że towar będzie wysyłany za pośrednictwem firm kurierskich. Jakość tektury zostanie dobrana o oczko wyżej niż byłoby to zrobione przy 
standardowym opakowaniu.
Na wytrzymałość opakowania wpływa również fason pudełka. Dobrze w branży e-commerce sprawdzą się opakowania fasonowe – np. fefco 427 lub 426. Przewijane, podwójne boczki zapewniają dodatkową sztywność opakowania i znakomicie zabezpieczają wysyłany towar.

wytrzymałe opakowanie kartonowe

2. Tanie!

W e-commerce liczy się każdy grosz, więc świetnie się składa, że opakowania z tektur falistych cechuje znakomita relacja jakości do ceny. A gdy zdecydujemy się zamówić jednorazowo już od kilkuset pudełek możemy być pewni, że cena opakowania będzie naprawdę atrakcyjna. Za średniej wielkości pudełko wykonane z indywidualnym nadrukiem i w indywidualnym wymiarze pod zamówienie, zapłacimy znacznie poniżej 1 zł.

3. Łatwe i szybkie pakowanie!

Czas to pieniądz, więc gdy wysyłamy wiele paczek każdego dnia, przy wybieraniu fasonu opakowania zwróćmy uwagę na czas potrzebny do złożenia pudełka. Gdy chcemy, aby trwało to zaledwie 2-3 sekundy wybierzmy opakowanie z automatycznie składanym dnem. Wystarczy otworzyć boczki pudełka, a dno automatycznie, samo się rozłoży.

opakowanie fasonowe

4. Elastyczne!

Z gumy? No prawie. W sklepach internetowych sprzedajemy produkty przeróżnej wielkości – nie zawsze jest możliwość trzymania na stanie opakowań w tylu różnych wymiarach. Możemy w takiej sytuacji zaopatrzyć się w pudełko z regulowaną wysokością. Wystarczy nożykiem naciąć głębiej sloty i w ten sposób zmniejszyć pudełko, które cały czas pozostaje estetyczne. Pamiętajmy, że pozostałą wolną przestrzeń opakowania należy w miarę szczelnie wypełnić – solidnie ale też tanio zrobimy to przy użyciu folii bąbelkowej.

karton klapowy  320x220x170

5. Estetyczne!

Już nie wystarczy, że produkt będzie dobrze zabezpieczony. Opakowanie MUSI dobrze wyglądać. I tutaj chcielibyśmy zwrócić uwagę na dwie rzeczy. Po pierwsze kolor tektury. Standardowo mamy do wyboru biały i szary (brązowawy). Pudełko z białej tektury będzie ciut droższe, ale czy na pewno lepsze? Musimy pamiętać, że na białej tekturze widać nawet najmniejsze zabrudzenie. Zanim paczka dotrze do klienta często przechodzi ciężką drogę – na białej tekturze będzie to wszystko bardzo widoczne. Dlatego z tego względu lepiej sprawdzi się tektura szara. Po drugie, warto skusić się na indywidualny nadruk na pudełku. Technologia fleksodruku jest tania, a dobrze zrobiony projekt może mieć znakomite marketingowe znaczenie. W przypadku nadruku pamiętajmy, że na tekturze szarej gorzej wychodzą jasne kolory takie jak biały czy żółty, wspaniale jednak prezentują się: granat, zieleń, czarny, również brązowy. W Kraften.pl pomożemy oczywiście to dobrze zaprojektować.

 

6. Wygodne!

Jak zrobić, aby pudełko szybko, dokładnie i estetycznie zamknąć? Jak zrobić, aby Klient mógł się szybko i bezpiecznie dostać do środka? W e-commerce najlepszym rozwiązaniem będą pudełka z paskiem klejowym i tasiemką zrywającą. Pasek klejowy umożliwia szybkie zamknięcie opakowania. Dzięki tasiemce zrywającej Klient może łatwo dostać się do środka pudełka. Możemy również pokusić się o zrobienie dodatkowego paska klejowego, ułatwiając w ten sposób klientom pakowanie odsyłanych produktów. Niedługo oferta Kraften zostanie powiększona o kolejne opakowania z tym bardzo wygodnym rozwiązaniem.

koperty tekturowe

You may also like

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *